OWU

OGÓLNE WARUNKI UMOWY
Informujemy, że korzystając ze strony internetowej dostępnej pod adresem ortopeddoki.hu jako klient (konsument) oświadczasz, że znasz i akceptujesz poniższe postanowienia, Ptk. (Ustawa V z 2013 r.) ogólne warunki umowne spisane na podstawie §§ 6:77-6:81. Jeśli chcesz być klientem lub aktywnym użytkownikiem możliwości oferowanych przez nasz sklep internetowy, prosimy o uważne zapoznanie się z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi i korzystanie z naszych usług tylko wtedy, gdy zgadzasz się ze wszystkimi ich punktami i uważasz je za wiążące.

Niniejszy dokument zawierany jest wyłącznie w formie elektronicznej. Umową regulującą poniższe warunki obowiązuje Kodeks Cywilny. uważa się za umowę zawartą pomiędzy osobami nieobecnymi.

1. Dane operatora:

Nazwa firmy: Schüld Máté Ev.
Siedziba: 8556 Pápateszér Dózsa Gy. utka 7.
Numer podatkowy: 58993264-1-39
Język umowy: węgierski
Kontakt elektroniczny: schuldbusiness1@gmail.com
Dane kontaktowe dostawcy usług hostingowych:

  • Nazwa firmy: Shopify Inc.
  • Siedziba: 150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Kanada
  • Strona internetowa: www.shopify.com


W niniejszym ogólnym regulaminie usługodawca zwany jest dalej: operatorem.

2. Gama produktów i usług dostępnych do zakupu

Nawilżające środki do dezynfekcji rąk i silikonowe etui

Uwaga: zdjęcia zamieszczone w karcie katalogowej produktu mogą różnić się od rzeczywistości, w niektórych przypadkach mają jedynie charakter ilustracyjny.

3. Informacje o zamówieniu

Wystawione produkty można zamówić wyłącznie online za pośrednictwem Sklepu Internetowego, dostarczyć do domu kurierem lub odebrać osobiście przez Klienta lub jego upoważnionego przedstawiciela.

Jeżeli Operator, mimo wymaganej od niego staranności, wyświetli obok produktu nieprawidłową cenę, a cena produktu odbiega od jego ceny powszechnie przyjętej, operator nie jest zobowiązany do dostarczenia produktu po błędnej cenie, lecz ma obowiązek zaoferować Klientowi w potwierdzeniu zamówienia możliwość jego zakupu po cenie rzeczywistej. Jeżeli kupujący nie chce skorzystać z tej możliwości, ma prawo jednostronnie odstąpić od umowy.

Nie zostaną naliczone żadne oddzielne koszty opakowania. Szczegółowa taryfa dostaw jest częścią niniejszych warunków handlowych, w punkcie menu Warunki dostawy.

W naszym sklepie internetowym możesz przeglądać dostępne produkty i usługi według kategorii produktowych. Oprócz wymienionych produktów możesz wyświetlić krótki opis, cenę i inne cechy każdego produktu, bez konieczności podawania kompletności. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie kliknij na zdjęcie lub nazwę produktu. Następnie zostaniesz przeniesiony na stronę produktu, gdzie możesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktu. Jeżeli potrzebują Państwo bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z operatorem pod numerem telefonu zapisanym w danych operatora.

Proces zamówienia

A. Możesz umieścić produkt w Koszyku klikając ikonę koszyka.

Produkty do Koszyka można dodawać bez logowania, jednakże przed złożeniem zamówienia konieczne jest zalogowanie się. Możesz to zrobić tylko wtedy, gdy się zarejestrujesz. Rejestrację znajdziesz w poniższej pozycji menu. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, ale zapomniałeś hasła, skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła do logowania. Jeśli wpiszesz tutaj swój zarejestrowany adres e-mail, wyślemy Ci hasło e-mailem. Zalogować się można za pomocą pozycji menu Zaloguj. Wpisz tutaj zarejestrowany adres e-mail i hasło, a następnie naciśnij przycisk logowania. Jeżeli logowanie przebiegło pomyślnie, w oknie tym wyświetli się Twój zarejestrowany adres e-mail oraz przycisk wyjścia, za pomocą którego możesz opuścić sklep.

B. Możesz sprawdzić i edytować zawartość koszyka korzystając z pozycji menu Koszyk. Istnieje możliwość podglądu i modyfikacji ilości towaru znajdującego się w koszyku, jaką chcesz zamówić, wybrania najdogodniejszej dla Ciebie formy płatności i dostawy lub usunięcia danej pozycji. Możliwe jest także całkowite opróżnienie kosza. Jeśli chcesz dodać kolejny produkt do koszyka, wybierz przycisk „kontynuuj zakupy”. Jeśli wszystko jest w porządku i zdecydowałeś się złożyć zamówienie, możesz sfinalizować zamówienie, naciskając przycisk Do kasy.

C. Po sfinalizowaniu zamówienia wyślemy Ci automatyczne potwierdzenie zawierające szczegóły zamówienia na podany adres e-mail. Jeżeli nie otrzymałeś takiego pisma, oznacza to, że system nie przyjął Twojego zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt, jak już wskazano, korzystając z danych operatora.

Po zakończeniu przetwarzania Twojego zamówienia wyślemy Ci potwierdzenie Zamknięcia zamówienia na podany adres e-mail. Produkt zostanie dostarczony dopiero po tym terminie.

Możesz monitorować postęp swojego zamówienia aż do jego zamknięcia, korzystając z pozycji menu Śledzenie zamówienia. W tym miejscu znajdziesz także wszystkie zamówienia, które do tej pory wysłałeś do naszego sklepu internetowego. Każde zamówienie może zostać zidentyfikowane poprzez unikalny numer zamówienia.

4. Rejestracja

Jeśli chcesz dokonać zakupu, musisz także podczas pierwszego zakupu podać dane wymagane do zakupu, takie jak imię i nazwisko, dane do faktury i dostawy, adres e-mail i hasło do późniejszego dostępu. Przed sfinalizowaniem rejestracji konieczna jest także akceptacja warunków rejestracji. System potwierdzi rejestrację e-mailem. Klient ma obowiązek zachować w tajemnicy podane przez siebie hasło. Jeżeli w procesie identyfikacji został prawidłowo wpisany unikalny identyfikator Klienta i hasło, dane Klienta weszły w posiadanie nieuprawnionej osoby trzeciej, Administrator Danych nie ponosi odpowiedzialności za powstałe z tego tytułu szkody i niedogodności. Podając swój adres e-mail, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie mu przez operatora/usługodawcę wiadomości technicznych. Operator na żądanie usuwa zarejestrowane dane z systemu. Ze względów bezpieczeństwa żądanie usunięcia będzie ważne tylko wtedy, gdy żądanie usunięcia zostanie potwierdzone przez użytkownika e-mailem, aby uniknąć sytuacji, w której ktoś celowo lub omyłkowo usunie coś innego z bazy danych rejestracyjnych. Rejestracja jest identyfikowana poprzez adres e-mail, zatem adres e-mail może zostać zarejestrowany tylko raz.

Rejestracja nie wiąże się z żadnymi obowiązkami.

5. Realizacja zamówień

Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Istnieje także możliwość złożenia zamówienia poza godzinami oznaczonymi jako realizacja zamówienia, jednakże w przypadku złożenia zamówienia po upływie godzin pracy, zamówienie zostanie zrealizowane dopiero następnego dnia roboczego. Termin realizacji przyjętego zamówienia wynosi 1-3 dni robocze dla produktów znajdujących się na stanie od momentu potwierdzenia. W przypadku braku towaru na magazynie czas realizacji 2-3 tygodnie w zależności od miejsca zakupu.

Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za zmiany parametrów technicznych zamówionego produktu bez wcześniejszego powiadomienia, powstałe z przyczyn niezależnych od dostawcy.

6. Sposób zapłaty ceny za zamówiony produkt oraz opłaty za dostawę do domu

Sposób płatności za zamówiony produkt

Dostawa za pobraniem: Produkt zostanie dostarczony zleconą przez nas firmą kurierską (tutaj nazwa) pod podany przez Ciebie adres, gdzie cenę produktu lub produktów zgodną z fakturą należy uiścić kurierowi gotówką. W przypadku zamówienia z płatnością przy odbiorze, do kosztu dostawy doliczana jest opłata za pobranie.
W przypadku płatności gotówką za pobraniem, za zamówiony produkt należy zapłacić gotówką dostawcy przy odbiorze przesyłki.
Ostateczna kwota do zapłaty obejmuje wszystkie koszty na podstawie podsumowania zamówienia i listu potwierdzającego. W zestawie faktura oraz karta gwarancyjna. Przy odbiorze proszę sprawdzić przesyłkę przed dostawcą, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub brakujących produktów poprosić o protokół i nie przyjmować przesyłki. Bez protokołu nie jesteśmy w stanie przyjąć kolejnej reklamacji.

Ceny dostawy do domu

Dostawa do paczkomatu FOXPOST: 990 HUF

Dostawa do paczkomatu GLS: 1190 HUF

Dostawa do domu GLS: 1990 HUF

Przesyłka pocztowa: 1990 HUF


W przypadku zamówienia za pobraniem, do kosztu zamówienia doliczana jest opłata za pobranie.
7. Termin dostawy

Zmień to, co tu jest napisane, zgodnie z własnymi terminami dostaw!

W przypadku produktów znajdujących się na magazynie, 1-3 dni robocze od potwierdzenia zamówienia. Jeśli produkt nie jest dostępny w magazynie przez 2-3 tygodnie

8. Informacje o dostawie do domu

Zamówienia otrzymane za pośrednictwem naszego sklepu internetowego dostarczane są wyłącznie przez kurierów firmy kurierskiej GLS. Przesyłki dostarczane są w dni robocze. Jako adres dostawy wskazane jest podanie adresu, pod którym kurier może być odbierany w sposób ciągły o wskazanej porze dnia i pod którym może zapewnić doręczenie wartości przesyłki oraz opłatę za dostawę, a także opłatę za pobranie dla kuriera.

Zamów żądane produkty tylko wtedy, gdy możesz uiścić opłatę kurierowi po otrzymaniu przesyłki. W przypadku zwróconych przesyłek, które nie zostały odebrane, obciążymy Klienta kosztami przesyłki i przesyłki zwrotnej, a ponowne wysłanie przesyłki będzie możliwe tylko po wcześniejszym uregulowaniu należności za paczkę.

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące funkcjonowania naszego sklepu, procesu składania zamówienia i dostawy, jesteśmy dostępni pod danymi kontaktowymi podanymi w danych operatora.

9. Informacje o doręczeniu pocztowym

Zagubienie, częściową utratę, uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki pocztowej należy zgłosić natychmiast po jej doręczeniu na potwierdzeniu odbioru. Niezastosowanie się do tego spowoduje utratę praw. W przypadku braku dokumentu dostawy należy niezwłocznie zgłosić szkodę na poczcie wraz z innym dokumentem dotyczącym przesyłki z zachowaniem terminu przepadku – tj. w ciągu 3 dni od dnia doręczenia.

10. Prawo do odstąpienia od umowy

45/2014 w sprawie umów zawieranych pomiędzy nieobecnymi pracownikami. zgodnie z przepisami rozporządzenia rządowego postanowienia niniejszego punktu mają zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego konsumentem. Konsument w terminie 14 dni roboczych od otrzymania zamówionego produktu może odstąpić od umowy bez podania przyczyny lub zwrócić zamówiony produkt w nieotwartym opakowaniu. Jeżeli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, musi poinformować o tym operatora w jasnym oświadczeniu na piśmie (listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub pocztą elektroniczną). Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy Operator ma obowiązek niezwłocznie potwierdzić je Konsumentowi. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek zwrócić zamówiony produkt Operatorowi w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu. Koszt zwrotu ponosi Konsument.

Jeżeli Konsument skorzystał z prawa odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia, przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, w tym opłatę za dostawę. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy konsument wybrał środek transportu, który wiąże się z dodatkowymi kosztami i różni się od zwykłego transportu. Usługodawca nie musi wywiązywać się ze swojego obowiązku spłaty do czasu zwrotu dostarczonego produktu lub do czasu otrzymania przez konsumenta wiarygodnego dowodu zwrotu produktu. W przypadku rozbieżności pomiędzy obiema datami, prowadzący ma obowiązek uwzględnić datę wcześniejszą.

Operator może żądać od Konsumenta naprawienia szkody materialnej wynikłej z nieprawidłowego użytkowania. Dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na przeznaczenie produktu, gdyż to konsument odpowiada za naprawienie szkód powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania.

Po dotarciu paczki do naszej firmy otwarcie paczki i sprawdzenie zwracanego produktu jest rejestrowane kamerą wideo. Jest to konieczne, aby uniknąć późniejszych nieporozumień. (przykładowo, że zwracany produkt był uszkodzony lub niekompletny)

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi:

w przypadku produktu, którego cena zależy od ruchów i wahań na rynku finansowym, nad którymi spółka nie ma kontroli.
w przypadku produktu nieprefabrykowanego, który został wytworzony specjalnie na zamówienie konsumenta, zgodnie z jego indywidualnym żądaniem w oparciu o określone przez niego potrzeby,
w przypadku Produktu, w przypadku którego przedsiębiorca ustosunkował się do wyraźnego żądania Konsumenta dotyczącego pilnej naprawy lub konserwacji
11. Gwarancja

151/2003, która zawiera obowiązkowe zasady gwarancji na niektóre trwałe dobra konsumpcyjne dla niektórych produktów dystrybuowanych przez operatora. Zgodnie z rozporządzeniem rządu, od dnia przekazania produktu konsumentowi przysługuje 1 rok gwarancji. Gwarancja nie przysługuje kupującemu, jeżeli wada powstała po wydaniu towaru konsumentowi. W przypadku produktów nieobjętych określonym regulaminem, przy produkcie podany jest okres gwarancji udzielony przez producenta. W razie problemów z tym związanych operator może udzielić dokładnych informacji. W przypadku rękojmi Konsument ma prawo w okresie gwarancyjnym bezpłatnie naprawić lub wymienić wadliwy Produkt. Naprawy gwarancyjne obejmują awarie powstałe na skutek wad produkcyjnych. Warunki gwarancji obowiązują łącznie z przestrzeganiem warunków zawartych w instrukcji obsługi.

W przypadku awarii produktu więcej informacji o dalszym postępowaniu można uzyskać pod adresem i numerem telefonu wskazanym w karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia, a także pod jednym z naszych danych kontaktowych. Koszt dostarczenia produktów do serwisu gwarancyjnego ponosi Klient. Możesz także zwrócić uszkodzone urządzenie bezpośrednio do punktu serwisowego naszego sklepu internetowego. Przesyłki wysyłane pocztą nie będą przyjmowane przez nasz punkt odbioru, w każdym przypadku zostaną zwrócone do nadawcy! Podczas naprawy w produkcie można montować wyłącznie nowe części. Operator ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, aby przeprowadzić naprawę lub wymianę w ciągu 30 dni. Koszty czynności wykonanych w ramach gwarancji ponosi użytkownik.

W pozostałym zakresie rękojmię regulują §§ 6.171-173 Kodeksu Cywilnego.

12. Gwarancja

W przypadku wady dostarczonego produktu, operator może dochodzić wobec operatora roszczeń z tytułu rękojmi na podstawie Kodeksu Cywilnego. Według 6:159-167:§ i.

13. Rozpatrywanie reklamacji

Operator ma obowiązek zarejestrować reklamację w miejscu wskazanym w danych operatora oraz przechowywać reklamację wraz z odpowiedzią przez okres pięciu lat od dnia jej zarejestrowania. Operator rozpatruje otrzymaną reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania i jest obowiązany udzielić merytorycznej odpowiedzi. Jeżeli Operator udzieli negatywnej odpowiedzi na reklamację, zobowiązany jest wyjaśnić to na piśmie. Spory prawne wynikające z umowy z operatorem można przede wszystkim rozstrzygać pokojowo, w drodze porozumienia stron lub przed organem ochrony konsumentów właściwym ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta. Jeżeli nie przyniosą one rezultatu, strony będą musiały skierować sprawę do sądu.

14. Zarządzanie danymi

Operator zachowuje poufność danych osobowych przekazanych podczas korzystania ze sklepu internetowego i nie udostępnia ich osobom trzecim, za wyjątkiem sytuacji swojego podwykonawcy. (np. przesyłka kurierska), jest to niezbędne do dostarczenia zamówienia.

Podczas przeglądania sklepu internetowego zapisywane są informacje techniczne w celach statystycznych. (adres IP, czas trwania wizyty itp.). Operator przekaże te dane organom tylko wtedy, gdy będzie to prawnie uzasadnione i uzasadnione. Aby móc korzystać z usługi, należy włączyć obsługę plików cookies. Jeśli nie chcesz zezwalać na używanie plików cookies, możesz wyłączyć je w ustawieniach swojej przeglądarki. Jeżeli pliki cookies są wyłączone, z niektórych elementów serwisu będzie można korzystać tylko częściowo lub w ogóle. Plik cookie to plik wysyłany przez serwer do przeglądarki użytkownika i przechowywany na komputerze użytkownika. W pliku cookie nie są przechowywane żadne dane osobowe. Dane zapisane podczas składania zamówienia wykorzystywane są przez Operatora w celu realizacji zamówienia. Dane do faktury utworzone przez poszczególne systemy informatyczne z zamówienia złożonego na stronach sklepu internetowego są rejestrowane z danymi podanymi w trakcie składania zamówienia i przechowywane przez okres określony obowiązującymi przepisami prawa o rachunkowości. Operator traktuje dane podawane podczas przeglądania sklepu internetowego oraz w przypadku zapisu na newsletter podany podczas rejestracji jako poufne, można zgłosić rezygnację z subskrypcji pod jednym z podanych danych kontaktowych. W każdej chwili możesz zażądać usunięcia lub modyfikacji swoich danych w formie pisemnej. .

W trakcie postępowania rozpoczynającego się od zamówienia, CXII z 2011 r. zastosowanie mają przepisy prawa, na stronie internetowej dostępna jest deklaracja usługodawcy o ochronie danych osobowych.

15. Inne postanowienia

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogólnym regulaminie obowiązuje Kodeks cywilny (ustawa V z 2013 r.), w przypadku umów konsumenckich – ustawa nr 45/2014 o umowach zawieranych pomiędzy nieobecnymi osobami. zastosowanie mają przepisy rozporządzenia rządowego.